czwartek, 19 stycznia 2012

Bardzo interesująca rozmowa z bardzo interesującą osobą

Bardzo interesująca rozmowa z bardzo interesującą osobą. "Czasem tak rozmawiam z ludźmi ale o czym rozmawiam, no jedyne co przychodzi mi do głowy to wymienianie faktów, opowiadam czego się ostatnio dowiedziałem, ale tak sobie myślę że nawet jeśli ta druga osoba powie mi czego ona się dowiedziała to jest trochę bez sensu bo równie dobrze mógłbym w tym momencie czytać książkę na ten temat zamiast tracić czas na rozmowę, i na pewno dowiedziałbym się więcej i bardziej rzetelnych informacji z tej książki. Więc nie widzę za bardzo sensu rozmowy z ludźmi. No, jest jescze opcja szukania co mamy wspólnego i rozmawiania o wspólnych zainteresowaniach, ale tutaj znowu, co, będę zadawać głupie pytanie "czym się interesujesz", i co rozmawiać po raz setny o muzyce na przykład? I zawsze pojawia się ten problem o czym rozmawiać, co samo w sobie może być już tematem do rozmowy ale jakże oklepanym. Mogę też prowadzić monolog jak teraz, i szczerze mówiąc to wychodzi mi najlepiej, z drugiej strony nie cierpię słuchać jak ktoś opowiada mi o sobie. A ty, umiesz prowadzić monolog? Mogłabyś coś teraz tak poopowiadać, bo do tej pory nic za bardzo nie mówiłaś. To o czym myślisz w tej chwili?" Eee... Jakże ciężko się ustosunkować. W każdym razie bardzo ciekawy przypadek..

.. i tak sobie myślę jeśli on w ten sposób rozmawia z innymi ludźmi, czy kiedykolwiek mu się zdarzyło poprowadzić jakąś prawdziwą rozmowę z kimkolwiek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz